تشخیص جعبه پیتزای تقلبی و اصل
 
آرامش سبک زندگی
سبک زندگی
 
سه شنبه 29 مهر 1399برچسب:جعبه پیتزا, :: 12:31 ::  نويسنده : آرامش

باکس پیتزای تقلبی: رویکرد های تشخیص
برای ایجاد باکس های فست فود از مقواهای مختلفی استعمال می‌گردد و در‌این میان ورق های اختصاصی باکس پیتزا نیز تنوع متعددی دارا‌هستنداز نگاه ظاهری نیز طرز های مختلفی برای چاپ باکس فست فود وجود داراست و با پاره ای توجه می قدرت تفاوت در کیفیت چاپ و شیت را به راحتی تشخیص بخشیددراین جا عملکرد داریم با تنی چند از طرز های تشخیص باکس پیتزای تقلبی آشنا شویم. 

کارتن پیتزا
باکس پیتزای خوب وا نمی دهد!

بخش اعظمی از غذاهای فست فودی امروزه به طور گرم سرو میشوند و ما یحتاج میباشد تا باکس پس از قرار به دست آوردن طعام به راحتی از هم گسیخته نشود. ورق سه لایه ایفلوت در این مورد بالاترین امتیاز را میگیرد و از لحاظ مقاومت تا وصال خوراک به دست مشتری به نیکی فعالیت را به عاقبت میرساندپس از ورق سه لایه ورق دوبلکس در مرتبه بعدی قرار میگیرد ولی در صورتیکه پایین فشار قرار بگیرد ممکن میباشد پاره ای دفرمه گردددراین مکان ممکن میباشد ورق دوبلکس را با لایه کرافت ایجاد نمایند و به اسم ایفلوت به فروش برسانند.

قیمت جعبه پیتزا

چاپ دستی را به نام چاپ ماشینی میفروشند
! در چاپ باکس پیتزا عموما از چاپ فلکسو یا این که چاپ افست به کار گیری می نمایند. چاپ فلکسو که برای ورق ایفلوت کاربرد داراست به روشی شکل میگیرد که لایه وسطی آن از میان نرود و ورق لایه دار در گیر به هم چسبیدگی نشود. افزون بر آن دو نحوه نامبرده به جهت پاچش مطلوب رنگ کیفیت بهتری به طرح باکس می‌بخشنددرحال حاضر ممکن میباشد فروشنده متقلب برای معدود کردن هزینه ها باکس را به طرز دستی یا این که سیلک چاپ نماید که علاوه بر کم شدن کیفیت و پخش رنگ ممکن میباشد اعتنا طرح را نیز ذیل پرسش برنده شود. برای تحلیل این گزینه یک زره میان شما‌را کفایت می نماید.
باکس تقلبی بودار میباشد
باکس هایی که در ساخت‌و‌ساز ورق آن از متریال مطلوب استعمال شود نباید عطر بگیرند یا این که دست‌کم بوی بدی بدهد. در ساخت و ساز ورق های یک‌سری لایه معمولا از صفحه کرافت و برگه سپید به کارگیری می گردد که روند ساخت آن به طور آزمایشگاهی میباشد و بایستی از حیث بهداشتی نیز گزینه تایید باشد چون برنامه کودک در جوار بی واسطه طعام قرارداردبعضی از ساخت‌و‌ساز کنندگان برای ایجاد ورق بهداشتی از یک لایه مقوای بازیافتی استعمال می نمایند که به نوعی تقلب به شمار می رود. فقط رویه تشخیص این موضوع هم قراردادن یک غذای گرم باطن باکس میباشد.


نظرات شما عزیزان:

عزیز
ساعت12:47---29 مهر 1399

اینا واقعی ان؟
به زبان افغان نوشته شده؟:)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: